بررسی جدید برادران سوپر ماریو U Deluxe


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپدیت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 27 خرداد 1399
بازدید : 1617
نویسنده : نعـــــــــــــــیم ایــــــرانــــی

"جدید Super Mario Bros. U Deluxe" جادوگری بستر های نرم افزاری 2D است

 
جدید فوق العاده ماریو bros u بررسی لوکس bario feat

جدید برادران سوپر ماریو U Deluxe

 
جزئیات امتیاز
انتخاب سردبیران DT
"" جدید Super Mario Bros. U Deluxe "بهترین بازی 2D ماریو از زمان" Super Mario World "است."
  • سطح پویا که همیشه تعجب آور است
  • قدرت سنجاب در پرواز
  • اسرار زیادی برای کشف
  • سرعت سریع جدید Super Luigi U
  • Nabbit و Tadette ممکن است تعامل برخی را خراب کند
MSRP 60.00 دلار

جدید برادران سوپر ماریو جدید بسیار بهتر از چیزی است که من آن را به خاطر می آورم. من آن را در اولین روز پرتاب خود در سال 2012 در Wii U. جدید جدید و براق خودم که با جیغ و گرد و غبار از غفلت بازی کردم ، بازی کردم ، خاطرات خوب بسیاری از روزهای خود را با بازی Wii U ندارم ، و شاید این بخشی از این دلیل باشد که من برادران جدید سوپر ماریو را خیلی دوست داشتنی به یاد نمی آورم. در مورد New Super Luigi U ، طرف B این پلتفرم درخشان چیست؟ در Nintendo Switch به همان اندازه چشمگیر است ، اما به دلایل مختلف.

انتشار برادران جدید سوپر ماریو U Deluxe on Switch از روند دلپذیر نینتندو در آوردن سنگهای زیرپوشیده Wii U به کنسولی که مردم آن را دوست دارند ، پیروی می کند. ماریو Kart 8 لوکس ما در سال 2017 خاطر نشان کرد که آن را به بهترین بازی ماریو Kart در تمام دوران است. Captain Toad: Treasure Tracker به زندگی جدید و جدیدی از platformer پازل شگفت انگیز Toad داد. و اکنون ، برادران جدید سوپر ماریو U Deluxe در اینجا است تا ما (یا حداقل من) در تاریخ سوپر ماریو دوباره فکر کنیم.

بعد از پاره شدن برادران جدید Super Super Mario U و New Super Luigi U on Switch ، برای من روشن است که تنها Mario sidecroller که (شاید) در آن شکست خورده ، Super Mario World است. جدید برادران Super Super Mario U Deluxe یک پلتفرم با طراحی فوق العاده است که هرگز یکبار بر روی پیراهن های خود استراحت نمی کند.

شما مته را می شناسید

مثل همیشه، در یک گردهمایی خیلی خوشحال از دوستان در پادشاهی قارچ است حمله به Bowser خود، Bowser خود جونیور و یک دسته از آنها خراب رفقا از Koopa . آنها هلو را ربوده ، او را در طبقه فوقانی قلعه خود مانند Rapunzel قفل می کنند ، و ماریو و دوستان خود را با بازوی غول پیکر مکانیکی دور می کنند. آیا نقشه بسیار تکراری در این مرحله خسته شده است؟ بله ، احتمالاً ، اما فقط چند دقیقه طول می کشد تا هاپ ، پرش و پرش از طریق چمن زنی Acorn Plains به یاد داشته باشید که طرح یک بازی ماریو مهم نیست.

جدید برادران Super Super Mario درست مثل بازی های کلاسیک SNES بازی می کند. این پرچم های پاسگاه و پرچم های خط پایان بلند و به دنبال آن قلعه های کوچک وجود دارد. بسیاری از دشمنان مانند Goombas و Koopa Troopas آشنا هستند ، و رئیس مبارزات رویکرد کلاسیک "سه ضربه ای را می گیرند و آنها مرده اند" روی می آورند ، با پوسته های چرخانی متناسب هستند که باید از هر ضرب و شتم موفق خودداری کنید. در این مرحله آنقدر مشهور است که تعجب می کنید چه زمانی نینتندو فرش را بیرون می کشد و فقط برای دیدن واکنش هواداران ، آن را به چهار یا پنج تغییر می دهد.

با پخش آن در حال حاضر ، شش سال از راه اندازی پرشکوه آن حذف شده است ، به من اجازه می دهد تا با یک نور جدید این پلت فرم عالی را مشاهده کنم.

این واقعاً قابل درک است ، چرا که برادران جدید Super Mario در سال 2012 احساس ناامیدی جزئی از خود نشان دادند. سریال متأسفانه تحت عنوان "جدید" از سال 2006 در Nintendo DS وجود داشت. سه ورودی مشابه هم پیش از این با ورود به فروشگاه ها از جمله برادران جدید Super Super Mario 2 برای Nintendo 3DS فقط چند ماه بعد وارد بازار شدند. مطمئناً ، برادران جدید Super Super Mario با تصاویر HD براق و رنگها و بافتهای مختلفی که ظاهر سه بعدی را به نمایش می گذارد بهتر از مدل های قبلی خود ظاهر می شوند. اما به نظر نمی رسید خیلی بهتر باشد. فروشنده سیستم رشته مهندسی U استعداد و نوآوری که به طور معمول با نینتندو بازی پرتاب می آید فاقد (یعنی سوپر ماریو 64 ، افسانه موبایل و کامپیوتر: گرگ و میش شاهزاده خانم، افسانه موبایل و کامپیوتر: نفس از وحشی ).

یک چشم انداز تازه

با پخش آن در حال حاضر ، شش سال از راه اندازی پرشکوه آن حذف شده است ، به من اجازه می دهد تا با یک نور جدید این پلت فرم عالی را مشاهده کنم. برای مبتدیان ، به راحتی پویا ترین پیمایشگر جانبی کانن ماریو است ، با تغییر سکوهای با اشکال و اندازه های مختلف ، تعداد زیادی از مناطق مخفی برای کشف و دشمنانی که اگر دقیق نباشید تهدیدی جدی هستند.

از دنیای بستنی بستنی Layer Cake Desert گرفته تا بهشت ​​زیر آب Sparkling Waters تا اراضی آلوده به گدازه اطراف Peach's Castle ، New Super Mario Bros. U از هر یک از مضامین خود استفاده می کند ، پیچ و تاب می زند و گیم پلی را تغییر می دهد ، موانع ، و دشمنان با هر سطح عبور. مراحل بزرگ به طرز بی عیب و نقص به شکلی طراحی شده اند که تضمین می کند دوباره از آنها استفاده کنید تا ببینید که چگونه تیک می زنند. و مطمئناً ، برای تأمین امنیت هر یک از سه سکه طلای سخت دستی که برای اولین بار از آن استفاده کرده اید از دست رفته است.

این یک پنجره معین است.

An unanticipated problem was encountered, check back soon and try again

Error Code: MEDIA_ERR_UNKNOWN
Session ID: 2020-06-16:c97df6ee4f6312fc1d7a72b7 Player Element ID: vjs_video_3
 

بسیاری از سطوح و جهان از بازی های قبلی ماریو الهام گرفته شده بودند ، اما آنها هرگز چیزی جز منحصر به فرد بودن را احساس نمی کنند. به تعبیری ، برادران جدید Super Super Mario یکی از بزرگترین مجموعه های بازدید مجدد است که نینتندو با اضافه کردن دانش جدیدی که از دهه ها ساخت بازی های 2D Mario به وجود آمده است ، تپه های جدیدی را اضافه می کند و شکوفا می شود.

مراحل بزرگ به طرز بی عیب و نقص به شکلی طراحی شده اند که تضمین می کند دوباره از آنها استفاده کنید تا ببینید که چگونه تیک می زنند.

ابداع بودن سطوح نیز بر روی نقشه جهان زیرین گسترش می یابد. این کاملاً غیرخطی نیست ، اما شما انتخاب می کنید که در کدام سطوح برای اولین بار بازی کنید (حتی اگر چنین انتخاب کنید حتی می توانید از کل جهان بگذرید). دشمنان برخی از فضاهای موجود در نقشه را حلقه می کنند. اگر به آنها سر بزنید ، باید در یک چهارم نزدیک پیروز شوید تا حرکت کنید. این نقشه با زندگی زندگی می کند ، که مرحله مناسبی را برای ترازهایی که در آن قرار دارد ، تعیین می کند. هر بار که به یک سؤال ضربه می خوردم و رول بلوک جادویی می دیدم ، غیرمنطقی هیجان زده می شدم. بلوط ماریو ماریو را به یک سنجاب پرنده تبدیل می کند ، و بله ، به همان اندازه زیبا به نظر می رسد.

این تقریباً همان تجربه شش سال پیش است ، اما چند مورد جدید باعث افزایش ارزش می شوند. شما می توانید به عنوان توادت زیرک (که می تواند به یک قایق فوق العاده شناور تبدیل شود) بازی کنید و Nabbit ، شخصیتی که نمی تواند از دشمنان خسارت بکشد (مناسب برای بچه هایی که تازه می آموزند چگونه بازی کنند). کاراکترهای جدید باعث می شود که بازی های محلی چهار نفره هنگام بازی در کنار جوانان (مانند دختر من) بهتر باشند ، اما چهار بازیکن باتجربه ماریو ممکن است دوست نداشته باشند که به عنوان یکی از گزینه های آسان تر بازی کنند.

دویدن ، لوئیجی ، اجرا کن

برادران سوپر ماریو جدید سوپر ماریو تجربه ای آرام است که شما می توانید همه چیز را به آن بپردازید. New Super Luigi U طوفان است. این فقط نیست که شما فقط 100 ثانیه زمان برای تکمیل هر سطح می گیرید ، بلکه این است که هر سطح اتاق تنفس را بین لحظه های انتگرال ، آرایش یا شکستن از بین می برد. هر لحظه از New Super Luigi U رفلکس ها و توانایی شما را برای انجام حرکات تند و سریع در پرواز آزمایش می کند ، بدون اینکه کند شود و به خود دوم حدس بزنید.

نقشه جهانی ، دعوا های رئیس و حتی برش های افتتاحیه همان مواردی است که در ماجراجویی ماریو وجود دارد ، اما این به مراتب بیشتر از یک توسعه افزودنی صرف است. در حالی که هر سطح دارای طرح موضوعی مشابه نسخه ماریو است ، سطوح کاملاً متفاوت هستند. پرچم های ایست بازرسی از بین رفته است ، بنابراین اگر در هنگام مبارزه با رئیس بمیرید ، به آغاز باز می گردد. نسخه ماجراجویی لوئیجی حتی شامل مکانیک های جدیدی همچون تاک های در حال چرخش و بشکه های پرتاب شده است. درست مانند برادران سوپر ماریو جدید Super Mario ، هر سطح با مشکل جدیدی مواجه می شود ، با عناصر جدیدی که به طرز کم توجهی برای حفظ رمان تجربه به کار می رود.

هر لحظه از New Super Luigi U رفلکس ها و توانایی انجام حرکات تند و سریع را در پرواز آزمایش می کند.

لوئیجی و سه شخصیت قابل پخش دیگر (ماریو در دسترس نیست) پرش به مراتب بالاتر از برادران جدید جدید سوپر ماریو. پرش شلیک هر چند کار را آسان نمی کند. درعوض ، آن را به زمین می اندازد که در آن شما می خواهید بیشتر از یک چالش. این مکانیک کنترل های شناوری را که در بازی های 2 بعدی ماریو مشاهده می شود ، به من یادآوری می کند. این کنترل های platformer سری ماریو متوقف نیست که ما در طی این سالها به آن عادت کرده ایم.

جالب است که این بازی ها به جای یک سال از هم جدا به عقب برگردند (New Super Luigi U در ابتدا در سال 2013 منتشر شد). در حالی که آنها پایه و اساس یکسانی دارند ، هر یک تجربه منحصر به فردی را ارائه می دهند. New Super Luigi U از زمان SNES سخت ترین بازی ماریو است اما هرگز احساس ناعادلانه نمی کند. اغلب اوقات ، شما باید موانع هر سطح را در پرواز بیاموزید ، الگوی پرش و پیشرفت را به خاطر بسپارید ، سپس آن را در حالت موفقیت آمیز خود قرار دهید. هرج و مرج بخشی از جذابیت آن است.

گیم پلی DT

 
 

ما را

برادران سوپر ماریو جدید Super Deluxe به جفت های نادیده گرفته از Wii U سنگهای جدیدی را در نینتندو سوئیچ ارائه می دهد. جدید Super Mario Bros. U پویاترین و خلاقانه ترین گرداننده ماریو است که تا کنون ایجاد شده است و New Super Luigi U یکی از سخت ترین تست ها در تاریخ ماریو را ارائه می دهد. شخصیت های جدید قابل پخش را لوکس فوق العاده نزدیک برای بازیکنان در تمام سطوح مهارت برای لذت بردن از یکی از مهمترین و از platformers 2D شاد در حافظه اخیر است.

آیا جایگزین بهتری وجود دارد؟

بله، سوپر ماریو ادیسه بازی بهتر ماریو بر روی سوئیچ است، اما جدید سوپر ماریو وارنر U لوکس ارائه می دهد برخی از بهترین 2D platforming و به Switch.

چقدر طول می کشد؟

ما برادران جدید Super Super Mario را در حدود 10 ساعت و New Super Luigi U را در حدود 5 ساعت به پایان رساندیم. اما جمع آوری تمام سکه ها و بازی در دنیاهای مخفی می تواند شما را به 50 ساعت برساند.

آیا باید آن را بخرید؟

بله ، اگر دوست دارید سیستم عامل 2D سرگرم کننده باشید ، باید برادران جدید Super Super Mario U Deluxe را بخرید .

 

منبع : https://www.digitaltrends.com




:: موضوعات مرتبط: PS4 , Switch , ,
:: برچسب‌ها: بررسی جدید برادران سوپر ماریو U Deluxe ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط

???????????? مقدمتان محترم خیلی خوش آمدید
<-ForumPostTitle-> <-ForumPostUrl-> <-ForumPostCountAnswer-> <-ForumPostHit-> <-ForumPostLastAuthor->

RSS

Powered By
loxblog.Com